Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Klikkaa kuvaa ja tilaa verkosta!

Tilaus kannattaa tehdä mahdollisimman pian, hyvissä ajoin ennen halutun hoidon ajankohtaa. Lyhytkestoinen esimerkiksi koiranulkoilutus kannattaa varata vähintään 1-2 viikkoa ennen. Pidempiaikainen esimerkiksi lomamatkan aikana tapahtuva kotieläimenhoito kannattaa tilata viimeistään 3-4 viikkoa etukäteen. 

Pääkaupunkiseudulla on noin sata 4H-dogsitteriä, joten mahdollisuudet ovat hyvät varsinkin, jos olet ajoissa liikkeessä!

Hoitosuunnitelma tehdään aina uuden Dogsitterin ja asiakkaan välille. 

Palvelu on kotitalousvähennys kelpoista silloin, kun lemmikin hoitoon liittyy ulkoiluttamisen lisäksi asiakkaan kotona tehtävää hoiva/hoitotyötä.  

"Koiran ym. lemmikin. ulkoiluttaminen, kun se on osa muuta, laajempaa vähennyksen oikeuttavaa työtä (vaikka työ ei sananmukaisesti tapahdukaan verovelvollisen kotona)" 

Katso lisää kotitalousvähennyksestä verottajan sivuilta.

Voitte sopia vakiodogsitterin kanssa uuden hoidon ajankohdan keskenänne. Tällöin asiakas tekee WorkPilotsin kautta vain uuden tilauksen, ja kirjoittaa tilauskohtaan 3. Alkuperäinen aika: ”Vakio Dogsitter Pinja”. Näin muut 4H-Dogsitterit tietävät, että kyseessä on vakiintunut asiakassuhde tietyn dogsitterin kanssa. Vakiodogsitter hakee tehtävään, jotta asiakas voi hyväksyä hänet ja korvaus keikasta tulee ajallaan aina keikkakohtaisesti. 

Asiakas hyväksyy alkuperäisen tilauksen ja lisäksi luo Dogsitterille uuden tilauksen ylimääräiselle tuntimäärälle. Tämä onnistuu helposti painamalla tilaukselta nappia kopioi tilaus. 

Tapaturman sattuessa Dogsitter on yhteydessä Pks4H:n Pinjaan sekä WorkPilotsiin. Vakuutusyhtiö katsoo aina tapauskohtaisesti mitä on tapahtunut ja mistä vakuutuksen piiristä korvaus vahingosta suoritetaan. Voimassa on tapaturma- sekä vastuuvakuutus. 

Dogsitter pyrkii saamaan itselleen sijaisen heti, kun tietää joutuvansa perumaan keikan omalta osaltaan. Kun hän on saanut itselleen sijaisen, asiakkaan tulee kopioidatilaus uudestaan ja merkitsemään tilauksen tekokohtaan 3. Alkuperäinen aika sijaisen nimi ja poistaa sovelluksesta peruuntunut keikka. Palvelunhinta näkyy hetken katevarauksessa, mutta hinta ei mene asiakkaan tililtä, ennenkuin molemmat osapuolet ovat merkinneet keikan toteutuneeksi.